fbpx
Menu
 

Правила розміщення гостей у готелі

СЛУЖБА ПРИЙОМУ І РОЗМІЩЕННЯ

 

1. УМОВИ ПОСЕЛЕННЯ.

  • Режим роботи готелю - цілодобовий.
  • При поселенні Гість надає адміністратору Служби прийому та розміщення документ, що засвідчує його особу (паспорт, військовий квиток чи інше посвідчення особи) та  заповнює реєстраційну форму. Гість має зробити 100% передоплату за весь період проживання в готелі.

2. УМОВИ БРОНЮВАННЯ.

  • Бронювання номера здійснюється шляхом направлення заявки до відділу бронювання готелю за допомогою поштового, телефонного та іншого зв'язку.
  • При гарантованому бронюванні здійснюється 100% передплата вартості номера за весь період проживання або 100% передплата за першу добу проживання з наступною оплатою при заїзді неоплаченого терміну проживання.
  • У разі якщо Гість при гарантованому бронюванні зі 100% передоплатою за 1 добу проживання, не скористався послугою  проживання у вказаний день заїзду та не скасував бронювання за 24 години до передбачуваного дня заїзду, передоплата за 1 добу  проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання переходить у статус Негарантоване та анулюється, якщо від Гостя не надійшла інформація про підтвердження цього бронювання.
  • У разі якщо Гість при гарантованому бронюванні зі 100% передоплатою за весь термін проживання не скористався послугою проживання у вказаний день заїзду та не скасував бронювання за 24 години до передбачуваного дня заїзду, передоплата за 1 добу проживання не підлягає поверненню. Дане бронювання не анулюється до надходження письмової відмови від бронювання. За відсутності письмової відмови від бронювання та послуги проживання Гостя протягом оплаченого строку, плата за кожну добу послуги проживання Гостя не підлягає поверненню.
  • При негарантованому бронюванні (без попередньої оплати), якщо Гостем не вказано  час приїзду, заявка може бути анульована о 18.00 дати заїзду за місцевим часом.

3. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ, ЩО НАДАЮТЬСЯ ГОТЕЛЯМ

  • Оплата за проживання та послуги, що надаються готелем, здійснюється за цінами, встановленими Прейскурантом, затвердженими Генеральним директором готелю.
  • Оплата за проживання стягується відповідно до встановленого часу поселення з 14:00 поточної доби та розрахункової години – 12:00 наступної доби за місцевим часом.
  • Пряме поселення (без попереднього бронювання номера).
    • Поселення з 14:00 до 24:00 оплачується 100% від добової вартості номера.
    • Поселення з 00:00 до 6:00 – оплачується 100% від добової вартості номера (сніданок включений, медичні послуги включені).
    • Поселення з 6:00 до 14:00 встановленого часу поселення – оплачується 50% від добової вартості номера (сніданок включений, медичні послуги не включені).
  • Існують правила додаткової оплати за проживання при ранньому заїзді та пізньому виїзді:
  • гарантований (оплачуваний) ранній заїзд – заїзд з 6:00 до 14:00 встановленого часу поселення – оплачується 50% від добової вартості номера (сніданок включений, медичні послуги не включені).
    • гарантований (оплачуваний) ранній заїзд – заїзд з 00:00 до 6:00 – оплачується 100% добової вартості номера (сніданок включений, медичні послуги включені).
      негарантований ранній заїзд (за наявності вільних номерів) з 8:00 до 14:00 встановленого часу поселення – без додаткової оплати (сніданок НЕ ввімкнено). Оплата береться за добу,
    • починаючи з 14:00 заїзду.
    • пізній виїзд – виїзд після 12:00 встановленої розрахункової години.
      • З 12:01 до 14:00 – оплата погодинна (харчування та 2 мед.послуги не включені).
      • З 14:01 до 18:00 – при проживанні за пакетом «Економ». Оплата становить 50% від добової вартості номера.
      • З 14:01 до 18:00 – при проживанні по пакету «Пансіон» та «Напівпансіон». Оплата за тарифом 50% від вартості номера за пакетом «Напівпансіон» (включено ОБІД, медичні послуги НЕ включені).
      • З 21:01 і далі, не пізніше 12:00 наступної доби – оплата 100% добової вартості номера (включено харчування за тарифами «Повний пансіон», «Напів-пансіон» та 2 мед.послуги).
  • За необхідності продовження проживання в готелі, Гість зобов'язаний звернутися до адміністратора Служби приймання та розміщення. За умови підтвердження адміністратором наявності вільних місць у готелі, термін проживання може бути продовжений.
  • Гість має право виселитися з готелю раніше терміну, зазначеного у «Картці реєстрації» гостя. Про своє дострокове виселення з готелю гість зобов'язаний повідомити адміністратора Служби прийому та розміщення, як мінімум, за 24 години до передбачуваної дати виїзду. У цьому випадку штрафні санкції не застосовуються і гостю повною мірою повертається сплачена сума за непрожитий період. Якщо гість повідомляє про своє виселення з готелю в день від'їзду або менше, ніж за 24 години до дати виїзду, то з гостя стягується штраф у розмірі добової вартості номера, але повертається сума оплати за наступні непрожиті дні.
  • Додаткові послуги надаються за окрему плату. Інформація про перелік та вартість Додаткових послуг надається Службою прийому та розміщення, а також знаходиться в кожному номері в папці гостя.
  • Дітям до 6 років у готелі надається безкоштовне проживання в номері з батьками без надання харчування, додаткового місця та медичних послуг.
  • При можливості, готель може запропонувати додаткове місце у вигляді вертольота або дитячого ліжечка за додаткову плату відповідно до чинного прейскуранта. Харчування надається під час оплати батьками додаткового місця для дитини. Для дорослого гостя додаткове місце також оплачується відповідно до прейскуранта, затвердженого генеральним директором готелю.
  • Готель надає Гостям без додаткової плати такі види послуг:
    • виклик швидкої допомоги;
    • користування медичною аптечкою;
    • доставка до номера кореспонденції, що надійшла на ім'я Гостя;
    • побудка до певного часу;
    • виклик таксі;
    • інформація про розклад поїздів та літаків;
    • Доставка багажу в номер.
  • Зміна постелі та рушників проводиться щодня.
  • При виїзді з готелю Гість здійснює остаточний розрахунок за надані послуги, включаючи додаткові послуги, у тому числі міські, міжміські та міжнародні телефонні переговори, за винятком дзвінків усередині готелю та здає ключ від номера адміністратору рецепції.

4. УМОВИ РОЗМІЩЕННЯ У ГОТЕЛІ ПОЗА ЧЕРГОЮ

Позачергово, за наявності вільних номерів, в готелі розміщуються:

  • Герої України та Радянського Союзу, повні кавалери ордена слави;
    учасники Великої Вітчизняної війни;
  • Інваліди першої, другої та третьої груп та особи, які супроводжують їх.
  • Вагітні жінки та жінки з дітьми до 6 років.

5. В ОБОВ'ЯЗКИ ГОСТЯ ВХОДИТЬ:

  • У разі втрати чи пошкодження майна готелю відшкодувати збитки у порядку, передбаченому чинним законодавством. Розмір збитків визначається за цінами відповідно до затвердженого
  • Генеральним директором прейскуранту.
  • Дотримуватися чистоти та порядку;
  • Дотримуватися тиші;
  • Дотримуватись правил пожежної безпеки;
  • Залишаючи номер закрити водозабірні крани, вікна, вимкнути світло та інші електроприлади;
  • Перебуваючи на території SPA-готелю, завжди мати при собі картку гостя та пред'являти її на вимогу адміністрації.
  • По истечении оплаченного срока проживания – освободить номер.

6. У ГОТЕЛІ НЕ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ

  • Залишати у номері сторонніх осіб у свою відсутність;
  • Передавати стороннім особам ключ від номера та картку гостя;
  • Приймати гостей після 24:00;
  • Допускати проживання у номерах осіб, які не зареєстровані на рецепції;
  • Проживатиме в номері з домашніми тваринами та птахами.
  • Зберігати в номері громіздкі речі (ящики, коробки розміром більше 50X50 см повинні зберігатися в камері зберігання готелю з метою забезпечення зручності прибирання номера, а також особистої безпеки Гостей), вибухові, токсичні матеріали, зброя. Зброя, як і інші цінні речі, має зберігатися в сейфі.
  • Користуватись нагрівальними приладами, за винятком приладів, встановлених у номері.
  • Переставляти та пересувати меблі без погодження з адміністрацією готелю.
  • Курити в номерах для некурців.
  • Порушувати спокій інших гостей, створюючи шум.
  • Відкрито носити будь-які види цивільної, службової, бойової зброї, що є у гостей готелю, у тому числі під час виконання ними службових обов'язків, а також спеціальних засобів спорядження.

7. ОБОВ'ЯЗКИ ГОТЕЛЯ

  • Забезпечувати заявлену готелем якість послуг.
  • Надавати повну інформацію про послуги, що надаються готелем, форму та порядок їх оплати, розміщувати інформацію в номері в «Папці гостя» та в Службі прийому та розміщення готелю.
  • Надати на першу вимогу Гостя «Книгу відгуків та пропозицій», яка знаходиться у Службі прийому та розміщення готелю.
  • Негайно розглядати вимоги та скарги Гостей.

8. ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ ПРО УМОВИ ПРОЖИВАННЯ

  • Готель має право відмовити Гостю в подальшому проживання в готелі у разі порушення цих Правил та несвоєчасної оплати послуг готелю.
  • У разі відмови Гостя від розміщення в день поселення, повернення повної суми провадиться, якщо Гість підійшов до стійки Служби прийому та розміщення протягом першої години після поселення та не скористався номером (диспетчер номерного фонду одразу надає номеру статусу Чистий - Перевірений). Якщо Гість не скористався номером та підійшов до стійки Служби прийому та розміщення з метою відмови від номера від 1-ї до 2-ї години після поселення, повернення суми, внесеної за проживання, провадиться з утриманням 15% від добової вартості номера. Якщо Гість скористався номером або підійшов до стійки Служби прийому та розміщення з метою відмови від проживання в номері не пізніше 2-х годин після поселення - повернення оплати за першу добу проживання не провадиться.
  • За відсутності Гостя у номері після закінчення терміну перебування Гостя в готелі з 12:00 поточної доби до 12:00 наступної доби (якщо проживання попередньо не продовжено та не оплачено), адміністрація готелю має право створити комісію та зробити опис майна, що знаходиться у номері відсутнього та звільнити номер. Матеріальні цінності у вигляді грошових коштів, дорогоцінних металів, цінних документів, адміністрація поміщає на безкоштовне зберігання в сейфовий осередок або в «Камеру забутих і знайдених речей».
  • Порядок та правила зберігання та отримання майна з «Камери забутих та знайдених речей», затверджений Генеральним директором готелю та знаходиться у Службі приймання та розміщення.
  • Адміністрація готелю не несе відповідальності за цінні речі, які не здані на зберігання в сейфовий осередок, розташований у Службі прийому та розміщення (або не залишені в міні-сейфі номери).
  • Гість, який виявив зникнення, нестачу або пошкодження своїх речей, зобов'язаний без зволікання заявити про це адміністратору Служби приймання та розміщення. Інакше готель звільняється від відповідальності за незбереження речей.
  • У разі виявлення забутих речей, готель негайно повідомляє про це власника речей, якщо власник відомий. Готель зберігає забуту Гостем у готелі річ протягом 3 місяців. Цінні речі, великі суми грошей зберігаються до 1 року.
  • Гість приймає до уваги і не заперечує факт використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження.
  • При вирішенні конфліктних ситуацій Гість та готель мають право скористатися Законами України "Про захист прав споживачів", "Про туризм", "Про підприємництво", а також Правил користування готелями та надання готельних послуг в Україні.
Facebook Twitter Google+ Pinterest